Klachtenpagina
Klachtenpagina
Wij gaan er van uit dat wij er ten alle tijde uitkomen mocht u een klacht hebben.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Bedrijfsgegevens:
KVK-nummer: 73137502
BTW-nummer: NL859369316B01
Adres: Papestraat 5 - 2513AV - Den Haag
Telefoon: +31 63 657 95 72
E-mail: vaniliakoekjes@gmail.com
Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 7 werkdagen) na ontvangst beantwoorden. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Bedrijfsgegevens:
KVK-nummer: 73137502
BTW-nummer: NL859369316B01
Adres: Papestraat 5 - 2513AV - Den Haag
Telefoon: +31 63 657 95 72
E-mail: vaniliakoekjes@gmail.com
Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 7 werkdagen) na ontvangst beantwoorden. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."